Nowy spot, przygotowany po polsku, prezentuje zalety oferty produktów ekologicznych Zdrowa Półka. Sieć komunikuje w nim założenia "Act for Food" - wycofanie ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego oraz poszerzenie bio asortymentu w niższych, przystępnych cenach. Oprócz nich, na Zdrowej Półce klienci znajdą produkty bezglutenowe czy wegańskie, nabiał, makarony, biodesery i soki.
Spot emitowany jest od 16 września w telewizji.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego „Zdrowa Półka” oraz kampanii ATL przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na platformie Act for Food. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Arena Media i K2 Media.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jacek-braciak-koniec-reklam-carrefour-nie-pasuje-do-promocji-zdrowej-zywnosci-opinie ##

"Act For Food" zamiast Napoleona
Carrefour zakończył we wrześniu tego roku działania reklamowe, w których główną postacią był Napoleon (grany przez Jacka Braciaka). Zastąpiono je nową platformą komunikacji "Act for food", która ma informować o nowej strategii francuskiej sieci, wpisującej się w "transformację żywnościową". Carrefour stawia obecnie na rozwój oferty świeżych, zdrowych produktów, asortyment od rodzimych dostawców i wsparcie polskiego rolnictwa ekologicznego.











