W ramach współpracy MediaCom będzie odpowiedzialny za doradztwo analityczno-technologiczne, obejmujące usługi z zakresu webanalityki, marketing automation, konfigurację narzędzi marketingowych oraz planowanie, optymalizację i zakup mediów offline.
- Współpraca z Frisco.pl jest dla nas otwarciem nowego rozdziału, w którym podkreślamy silną rolę MediaComu, jako partnera analityczno-technologicznego, zapewniającego klientom systemowe wsparcie w obszarach kluczowych dla transformacji digitalowej. Skupiając się na działaniach webanalitycznych, wspólnie dążymy do zmaksymalizowania potencjału kanałów własnych Frisco.pl. – komentuje Krzysztof Szatecki, digital head w MediaCom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/frisco-pl-sklep-internetowy-56-proc-akcji-kupione-od-mci-przez-eurocash-wartosc-transakcji,7170790609577601a ##

Współpraca MediaCom z Frisco.pl poza wsparciem digitalowym obejmuje również działania w mediach tradycyjnych w zakresie planowania i zakupu mediów offline, w tym radia i outdoor.
Zenith zajmował się obsługą mediową Frisco.pl od stycznia ub.r. Przejął budżet klienta od siostrzanej agencji Spark Foundry.











