W trzecim kwartale 2025 roku przychody sprzedażowe Frisco wyniosły 140 mln zł, o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem (126 mln). Złożył się na to wzrost rok do roku liczby aktywnych klientów o 10 proc. oraz wartości średniego koszyka zakupowego o 5 proc.
W prezentacji inwestorskiej Eurocashu nie podano, ilu obecnie internautów robi zakupy na platformie ani ile średnio wydają tam za jednym razem. Natomiast w trzecim kwartale ub.r. przeciętny koszyk zakupowy wynosił 351 zł, co oznacza, że w zeszłym kwartale było to 368 zł.
Wiadomo natomiast, że wyniki Frisco zwiększyły się słabiej niż w pierwszym półroczu. W pierwszej połowie br. przychody platformy poszły w górę r/r o 17 proc. do 154 mln zł, a baza aktywnych klientów – o 15 proc., zaś w drugim kwartale nastąpił wzrost wpływów o 25 proc. do 154 mln zł i liczby aktywnych klientów o 11 proc.

W efekcie Frisco w ciągu trzech kwartałów br. wypracowało 448 mln zł przychodów, po wzroście o 19 proc. r/r. To więcej niż w całym 2023 roku, gdy wpływy platformy wyniosły 434 mln.
Frisco zyskowne drugi kwartał z rzędu
W drugim kwartale br. Frisco osiągnęło swój pierwszy w historii zysk EBITDA. W prezentacji podano, że również w zeszłym kwartale rentowność platformy w tym ujęciu była dodatnia.
Jako priorytet wskazano wzmacnianie lojalności i pozyskiwanie klientów w celu optymalizacji działania nowego magazynu w Warszawie. Ów magazyn uruchomiono pod koniec 2023 roku.

Natomiast w połowie sierpnia br. Frisco ze swoją pełną ofertą (obejmującą dostawy zakupów własnymi autami) weszło do Łodzi. Platforma działa też w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Trójmiejście.
Mniej sklepów Duży Ben
Frisco w strukturze Eurocashu wchodzi w skład pionu Nowe Projekty, obejmującego też sieć sklepów alkoholowych Duży Ben. Ta sieć w minionym kwartale zanotowała spadek przychodów o 3,6 proc. do 119 mln zł.
To skutek zmniejszenia się w ciągu roku liczby jej sklepów o 25 do 395. Sprzedaż w ujęciu porównywalnym była taka sama jak przed rokiem, a rentowność poprawiła się.

W pierwszych trzech kwartałach br. segment Nowe Projekty wypracował 826,16 mln zł przychodów sprzedażowych, z czego 812,27 mln spoza holdingu Eurocash. Rok wcześniej było to odpowiednio 785,17 i 770,2 mln zł.
Natomiast strata operacyjna pionu zmalała r/r z 81,15 do 60,42 mln zł.










