Fujifilm Polska uruchamia fotoblog, forum i newsletter

W Obiektywie Szefa i newsletter korporacyjny to nowe narzędzia komunikacji, które wprowadziła firma Fujifilm Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W październiku 2006 firma Fujifilm Polska uruchomiła w ramach swojego serwisu internetowego forum dyskusyjne, Andrzej Brylak Dyrektor Generalny Fujifilm, rozpoczął prowadzenie fotobloga a Krzysztof Powolny Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w listopadzie wyśle pierwszy numer newslettera korporacyjnego skierowanego do grona wybranych osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem i promocją. Zarówno na forum, jak i na fotoblog wejść można z poziomu menu na stronie głównej www.fujifilm.pl, newsletter jest wysyłany do grupy wybranych osób.

„Jako lider w branży, każdego miesiąca wprowadzamy nowe produkty i rozpoczynamy nowe kampanie promocyjne. Codziennie staramy się być bliżej naszych klientów i partnerów biznesowych informując ich o naszych planach. W naszych działaniach kierujemy się kreatywnością, koncentracją na celu, konsekwencją we wdrażaniu projektów” – opowiada Krzysztof Powolny. W newsletterze Fujifilm można znaleźć informacje o wydarzeniach ostatnich tygodni dotyczących rynku, na którym działa Fujifilm strategii marketingowej firmy, wydarzeń z jej życia oraz nowości dotyczących wszystkich gałęzi produktów firmy. Jeśli te tematy kogoś szczególnie zainteresują, istnieje możliwość podjęcia dyskusji na forum Planeta Obrazu Fujifilm, które jest miejscem wymiany poglądów i przedstawiania różnych opinii.

Fotoblog Andrzeja Brylaka zawiera zdjęcia i informacje ilustrujące najważniejsze wydarzenia z życia firmy oraz całej branży. „Skupiłem się szczególnie na obrazach, nie tylko dlatego, że Fujifilm jest liderem w dziedzinie obrazowania, ale także z powodu, że uważam, iż prawdą jest, że jeden obraz zastępuje 1000 słów” – opowiada Andrzej Brylak. Celem fotobloga, jest przybliżenie klientom i partnerom Fujifilm, zarówno aktywności firmy, jak również faktów z życia jej wnętrza oraz rozpoznania, co otoczenie myśli o firmie, jak ocenia jej działania i czego od niej oczekuje. „Zakładając bloga kierowałem się także chęcią przybliżenia wszystkim zainteresowanym misji, jaka towarzyszy mi podczas pracy w Fujifilm – wyjaśnia Brylak - Pragnę, aby nasza firma  produkowała i dostarczała klientom i partnerom innowacyjnych produktów, najwyższej światowej klasy i jak najlepiej zaspokajała całość ich potrzeb związanych z kreowaniem i przetwarzaniem obrazu”. 

Fotoblog znajduje się pod adresem: http://www.fujifilm.pl/aplikacja/blog/Forum znajduje się pod adresem: http://www.fujifilm.pl/aplikacja/forum/

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji