Fun PR, BG PR i Mind Progress łączą się w Mind Progress Group

Specjalistyczne agencje Fun PR, BG PR i Mind Progress połączyły się w agencję marketingową Mind Progress Group. Oferuje ona kompleksową obsługę marketingową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja Fun PR zajmowała się event marketingiem, BG PR - public relations, a Mind Progress była klasyczną agencją reklamową. Prace nad fuzją firm trwały od kilku miesięcy. - W efekcie powstaje agencja, której zaplecze pozwala realizować projekty z zakresu kompleksowej obsługi marketingowej największych klientów - podkreśla Michał Pawli, szef strategii w nowej firmie.

W Mind Progress Group pracują obecnie na stałe 23 osoby, a firma zapowiada zatrudnienie w najbliższym czasie kolejnych. Prezesem i dyrektorem zarządzającym agencji jest Mateusz Mroczka. Poszczególnymi pionami firmy kierują Andrzej Rodziewicz (PR), Michał Pawlik (strategia, badania), Grzegorz Twaróg (grafika, kreacja), Piotr Grzebień (event marketing) i Sebastian Głodo (new media, IT).

Obecnymi klientami Mind Progress Group są m.in. Rank Progress, marki grupy MJM i Money.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały