G+J Polska z darmową aplikacją iPadową

G+J Polska udostępniło aplikację na iPady prezentującą jego portfolio prasowe, internetowe i książkowe. Wydawnictwo przygotowało aplikację wspólnie z firmą Optizen Labs.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

iPadowa aplikacja G+J Polska jest podzielona na cztery podstawowe sekcje: Magazyny, Książki, Multimedia i Akcje specjalne. Znajdują się w nich najważniejsze informacje dotyczące tytułów prasowych, projektów książkowych i serwisów internetowych wydawnictwa oraz organizowanych przez nie konkursach i eventach.

grafika

I tak dział prasowy podzielony jest na segmenty Magazyny luksusowe („Gala”, „Glamour”), Poradniki („Claudia”, „Moje Gotowanie”, „Rodzice”), Nauka i podróże („National Geographic Polska”, „NG Traveler”, „Focus”, „Sekrety Nauki”), Magazyny tematyczne („Śledczy”, „Coaching”, „Focus Historia”) oraz Corporate media („ Kaleidoscope”, „Itaka&Gala”). Przy każdym tytule znajduje się jego krótki opis, profil czytelnika, informacje dotyczące sprzedaży i czytelnictwa, a także cennik reklamowy wraz z harmonogramem produkcji pisma.

grafika

Sekcja Książki zawiera podstawowe informacje o wydawnictwie książkowym G+J, prezentuje bestsellerowe tytuły i serie znanych i lubianych autorów oraz książki, które w ub.r. zdobyły nagrody w konkursach literackich. W dziale Multimedia znajdują się informacje o serwisach internetowych wydawnictwa (Kobieta.pl, Gala.pl, Stylio.pl, Mojegotowanie.pl, Rodzice.pl, Focus.pl, National-geographic.pl. Odyssei.pl, Epuls.pl), takie jak ich charakterystyki, dane odwiedzalności, profile użytkowników i cenniki reklamowe. Natomiast sekcja Akcje specjalne takie przedsięwzięcia jak plebiscyty Róże Gali i Kobieta Roku Glamour, Akcja Stylizacja miesięcznika „Claudia”, Szkoła gotowania miesięcznika „Moje Gotowanie”, Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic oraz akcja Focus Pobudza Neurony.

grafika

Sekcja Akcje specjalne prezentuje przykłady flagowych przedsięwzięć organizowanych pod markami prasowymi G+J, takie jak: plebiscyty Róże Gali i Kobieta Roku Glamour, Akcja Stylizacja miesięcznika „Claudia", Szkoła gotowania miesięcznika „Moje Gotowanie”, Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic, a także akcja Focus Pobudza Neurony.

Aplikacja powstała we współpracy z firmą Optizen Labs.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"