G7 przygotowała kampanię proszku E

Agencja reklamowa G7 przygotowała kampanię reklamową proszku do prania E (PZ Cussons Polska SA)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spot telewizyjny zrealizowany przez G7 przedstawia historię kontrolera, sprawdzającego czy używane w hotelu obrusy, prześcieradła itp. są wystarczająco białe. W hotelowej pralni przekonuje się, że to efekt stosowania proszku E. W reklamie podkreślono nową recepturę proszku oraz zmienione opakowanie.

Media zaplanował i zakupił Zenith Media.   Press.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu