Gabriela Rzeszutek, Sylwester Ogonowski, Piotr Mirowski i Konrad Milha w agencji Up&More

Do zespołu agencji interaktywnej Up&More dołączyło czworo nowych pracowników.  Dział social media wzmocni Gabriela Rzeszutek, SEM Sylwester Ogonowski i Piotr Mirowski. W zespole new business pracę zaczął Konrad Milha.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gabriela Rzeszutek, Sylwester Ogonowski, Piotr Mirowski i Konrad Milha w agencji Up&More
Od lewej: Gabriela Rzeszutek, Konrad Milha, Piotr Mirowski, Sylwester Ogonowski

Gabriela Rzeszutek objęła stanowisko senior social media managera. W ostatnich latach była odpowiedzialna za budowę i koordynację działu social media w BoldPR. Jako social media manager przygotowywała m.in.: strategie dla klientów agencji, prowadziła bieżącą komunikację, działania płatne i współpracę z influencerami.

Konrad Milha jako new business specialist zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w Harvard Business Review Polska (menedżer rozwoju biznesu) oraz w BiznesBenefit.pl (key account manager).

Sylwester Ogonowski objął stanowisko starszego specjalisty ds. SEM. Ma 6-letnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie agencji i klienta. Oprócz wsparcia bieżących działań klientów, będzie reprezentował agencję w środowisku branżowym i mediach.

Piotr Mirowski w agencji zajmie stanowisko specjalisty ds. SEM. Ostatnio pracował w Optima Media, a wcześniej w firmach Ideo Force oraz G2A.COM. Odpowiadał tam za optymalizację oraz przygotowywanie strategii działań dla kampanii Google Ads.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela