Galeo w internecie

7 czerwca ruszył serwis, którego zadaniem jest wspieranie wizerunku marki Galeo w Internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obecność Galeo w Internecie jest kolejnym, po rewitalizacji marki i odświeżeniu portfolio produktów, etapem zaplanowanych na ten rok działań dla marki. Konsekwencją prowadzonej polityki marketingowej Galeo ma być uzyskanie silnej i znaczącej pozycji wśród obecnych graczy rynku przypraw ekonomicznych.

Serwis WWW.galeo.pl dedykowany jest konsumentom, a szczególnie tym, którzy lubią domową kuchnię i tradycyjne potrawy. Z myślą o tak licznym gronie smakoszy opracowano przepisy kulinarne, porady, ciekawostki oraz informacje na temat asortymentu produktów Galeo. Atrakcjami, które mają budować lojalność i zainteresowanie stroną Galeo będą cykliczne konkursy i zabawy kulinarne z nagrodami.

Serwis zawiera również materiały przeznaczone dla osób interesujących się marką z zawodowego punktu widzenia, są to przede wszystkim informacje na temat sprzedaży i dystrybucji produktów oraz wiadomości prasowe. Serwis został przygotowany przez agencję Prograf Interactive, która obsługuję Kamis-Przyprawy S.A. w zakresie budowania wizerunku firmy w sieci Internet.

Galeo to marka przypraw z tzw segmentu ekonomicznego, dedykowana konsumentom prowadzącym tradycyjne gospodarstwa domowe oraz tym, którzy cenią sobie smak domowej kuchni. Potencjałem marki Galeo jest jakość produktów, gwarantowana przez producenta firmę Kamis-Przyprawy S.A. i cena dostosowana do portfela przeciętnego konsumenta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska