Najmłodsze krakowskie centrum handlowe zdobyło nominację w dwóch kategoriach: Kampania CSR Roku 2016 – za akcję „Król i Królowa w Galerii Bronowice” oraz Kampania PR Roku 2016 – za akcję „1. Krakowski Vinyl Swap w Galerii Bronowice”.
- Bardzo cieszymy się, że grona eksperckie doceniają naszą pracę. Od samego otwarcia Galerii Bronowice dążymy nie tylko do zapewnienia mieszkańcom jak najlepszej oferty handlowej, ale również do bycia dobrym sąsiadem, którego chce się odwiedzać. Dzięki takim wydarzeniom, jak nominowany Vinyl Swap, który stał się już akcją cykliczną, czy turniej szachowy, otwieramy się na lokalną społeczność i wychodzimy naprzeciw jej oczekiwaniom. Nominacje do PRCH Retail Award 2016 utwierdzają nas w przekonaniu, że zmierzamy w odpowiednim kierunku – mówi Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

Nagrody PRCH Retail Awards zostaną przydzielone w 17 kategoriach. Dzięki złożonej, wielostopniowej i merytorycznej ocenie są one uznawane za jedne z najbardziej prestiżowych i wiarygodnych na rynku nieruchomości handlowych.
kontakt dla mediów:
Agnieszka Dźwigoń, Open Media Public Relations tel. 698 618 575, e-mail: agad@openmedia.pl











