Game Industry Trends: Money Talks już 20 maja

Czy uda się odnaleźć cud monetyzacji? Gdzie leżą pieniądze - jeśli nie na ziemi, to może w sieci? Czy pudełkowe wersje gier stanął się białymi krukami? Jak zmienia się rynek gier wideo w obliczu inwazji tytułów free 2 play? Czy na grach naprawdę da się zarobić? Dużo zarobić?

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

GIT: Money Talks to jednodniowa konferencja organizowana pod marką słynnej imprezy poświęconej różnorodnym trendom w świecie cyfrowej rozrywki. Do tej pory podczas dwóch konferencji (rok 2011 i 2012) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary związane z produkcją i sprzedażą gier wideo. Teraz przyszedł czas na skupienie tematyki wokół jednego z najważniejszych elementów każdego biznesu, czyli wokół pieniędzy.

Celem Konferencji GIT: Money Talks 2012 jest wskazanie możliwych trendów rynkowych oraz istniejących mechanizmów zarabiania na grach wideo. Zaprezentujemy zalety i wady różnych kanałów dystrybucji czy metod monetyzacji. Naszą ambicją jest odkrycie, jakimi ścieżkami wędrują pieniądze w branży gier wideo.

Dlaczego warto przybyć na GIT: Money Talks?

1) Bo na żadnej innej konferencji nikt nie unaoczni uczestnikom, gdzie pomiędzy Turcją a Brazylią leży Polska - jeśli chodzi o rynek gier Free 2 Play oczywiście. 2012 roku Tureccy konsumenci wydali 459 milionów dolarów na gry, a Brazylijscy - 265 milionów dolarów. Tylko na gry F2P. Tymczasem cały polski rynek gier wideo w 2012 roku oscylował w granicach 400 milionów dolarów. Kwotowo jesteśmy zatem gdzieś pomiędzy. Ale czy na pewno? Brazylijski i Turecki rynek porówna specjalnie dla uczestników konferencji Christian Borneman, payment manager, BoaCompra.

2) Bo można się dowiedzieć, skąd wziąć kasę na granie? Nie - na robienie gier. Piotr Żygadło, wiceprezes Artifex Mundi i producent gier postara się wskazać, co można zrobić, gdy kończą się pieniądze na tworzenie produkcji. Czy crowdfunding to lepsza alternatywa niż wydawca? Tego się dowiecie na GIT: Money Talks.

3) Bo nigdzie indziej nie dowiecie się kto pływa w morzu gier społecznościowych oraz jak zmonetyzować grę nie bacząc na buzzwordy czy bańki inwestycyjne. Wojtek Ozimek, współzałożyciel one2tribe, oraz Jacek Jankowski, games and applications advisor w nk.pl, odrobili lekcję za wielu fascynatów zarabiania w świecie gier społecznościowych. Jaką lekcję? Odkryjecie na GIT: Money Talks!

4) Bo odkryjecie, że Crytek faktycznie za 5 lat może całkowicie zdryfować do świata gier Free 2 Play, o czym wspominał szef studia, Cevat Yerli. Paha Schulz, director of business development z Cryteka, wskaże na różnice między Azją a Zachodem w świecie gier wideo. Zanalizuje trendy monetyzacyjne zależne od rynków. I być może przy okazji wspomni o planach Cryteka po grze Warface...

5) Bo uczestnicy dowiedzą się, jaka jest najszybsza droga do zwiększenia przychodu ze sprzedaży cyfrowych gier oraz czy mechanizmy monetyzacyjne obecne w grach da się przenieść do świata Internetu jako takiego. Arkadiusz Cybulski, prezes zarządu Gamfi.pl, oraz Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl, przedstawią analizy, sugestie i wskazówki, dzięki którym bankowe konta połączą się z cyfrowymi edycjami gier, a paywalle ukrywające cenne treści odejdą do lamusa...

Konferencja Game Industry Trends: Money Talks Organizator NoNoobs.pl

Program Konferencji: http://www.gitmoney.pl/program

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.

W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.

Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi

merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą – Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103 czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"