Garri Kasparow w nowej reklamie konta internetowego ING

Wczoraj ING Bank Śląski rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię mediową. W najnowszej reklamie zalety internetowego Konta Direct przedstawia obok Marka Kondrata Garri Kasparow, jeden z najwybitniejszych szachistów na świecie. Kampanii towarzyszy konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”, w którym wygrać można m.in. samochód Honda CR -Z.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wejdźmy do internetu" - mówi Marek Kondrat do Garri Kasparowa w spocie telewizyjnym ING Banku Śląskiego. Komunikat ten kierowany jest do osób, które do tej pory jeszcze nie przekonały się do korzyści płynących z korzystania internetu i nie otworzyły konta internetowego. W filmie bohaterowie w sposób symboliczny przechodzą do świata internetu, gdzie obowiązuje zasada zgodna z hasłem kampanii - „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.

Aby zobrazować główną myśl kampanii, ING Bank Śląski przygotował bezpłatny „internetowy kurs debiutów szachowych”. W spocie telewizyjnym zaprasza nas do niego sam prowadzący - Kasparow. Finał kursu znaleźć można w internecie na stronie www.ingbank.pl/konto_internetowe, na której Garri Kasparow oraz Marek Kondrat przedstawiają w żartobliwej formie tajniki partii szachowych - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Kampanię poprzedził prezentowany w internecie od 13.01 br. materiał filmowy, w którym Marek Kondrat i Garri Kasparow w dowcipny sposób zapowiedzieli najnowszą reklamę banku. Od 17.01 br. na największych polskich portalach i serwisach społecznościowych, oprócz banerów reklamowych, pojawiły się również trzy filmy przygotowane specjalnie do tego medium.

Kampanię reklamową wspiera konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”. Klienci, którzy od 10 stycznia do 6 marca br. dokonają zakupów w Programie bankujesz-kupujesz, mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody: samochody Honda CR-Z, netbooki oraz iPady. Szczegóły promocji oraz pełna treść regulaminu są dostępne na stronie internetowej banku.

Równocześnie w 20 wybranych centrach handlowych zlokalizowanych w największych polskich miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław) zostaną zorganizowane eventy eksponujące główną wygraną w konkursie.

Garri Kasparow to nie jedyna znana postać, która pojawi się obok Marka Kondrata w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego. Już w lutym zaprezentowany zostanie kolejny spot.

Tytuł kampanii: Wejdź do Internetu/Kasparow

Czas trwania: od 16 stycznia 2011 r.

Narzędzia:

- TV: TVP 1 i 2, Polsat, TVN, stacje tematyczne

- Internet: video streaming i banery na największych polskich portalach m.in. Onet, WP i O2 oraz na serwisach społecznościowych Youtube, nk i Facebook, kierujące do specjalnie przygotowanego serwisu internetowego www.ingbank.pl/konto_internetowe

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMediaWestern

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego i pokreślenie najważniejszych korzyści:

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za przelewy przez Internet
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"