Gatta reklamuje rajstopy na jesień i zimę

Gatta, producent m.in. rajstop i bielizny, kontynuuje jesienną kampanię reklamową. Jej nowa odsłona, przygotowana wspólnie z domem mediowym Starcom, jest prowadzona w radiu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Gatta reklamuje rajstopy na jesień i zimę

Nowe reklamy podkreślają, że rajstopy Up&Go i Look Over są produkowane z wyselekcjonowanej bawełny, z dodatkiem kaszmiru czy jedwabiu, dzięki czemu dają poczucie ciepła nawet w najchłodniejsze dni. W spocie pojawiają się jesienne motywy: gorąca czekolada, cappuccino i zmysłowa czerń, symbolizujące odcienie kolorystyczne, w których dostępne są reklamowane rajstopy.

W poprzednim etapie kampanii reklamowana była bielizna The Intmate Britney Spears, dystrybuowana w Polsce przez Gattę, oraz pojawiło się nowe hasło promocyjne marki: „Gatta - your secret, your beauty” (zobacz szczegóły).

Obecny etap akcji obejmuje blisko dwieście rozgłośniach radiowych, m.in. Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Radio Eska i Tok FM. Potrwa do 23 listopada.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych