Gazeta.pl miała nowego naczelnego. Na jeden dzień

We wtorek 1 kwietnia funkcję redaktora naczelnego Gazeta.pl (grupa Agora) pełnił influencer informacyjny Michał Marszał.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Gazeta.pl miała nowego naczelnego. Na jeden dzień
Michał Marszał

Michał Marszał jako naczelny Gazeta.pl proponował redakcji tematy artykułów, decydował o jej priorytetach, przeprowadzał spotkania, nagrywał wywiady oraz współtworzył zawartość portalu. Pełnił kontrolę nad treściami publikowanymi na stronie głównej Gazeta.pl.

– Przez jeden dzień będę szefować portalowi i zrobię wszystko, czego poważny serwis informacyjny zrobić nie może. Po co? Nie wiem, ale będziemy się dobrze bawić. Szykujcie się na sondy, quizy, wywiady, galerie, artykuły, gości i relacje, które u Was wywołają drgnięcie kącika ust, a u Rafała Madajczaka palpitacje... – zapowiadał we wtorek rano Marszał.

Celem akcji było pokazanie, jak wygląda redagowanie portalu internetowego oczami jednej z najpopularniejszych postaci w sieci. Relację z tego dnia można było obserwować na profilu Michała Marszała na Instagramie, a także na profilach na profilach społecznościowych Gazeta.pl.

W komunikacie zaznaczono, że w akcji chodzi o innowacyjne połączenie świata mediów cyfrowych i internetowej kultury, a także dotarcie do nowej, zaangażowanej społeczności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku