„Gazeta Polska Codziennie” najwięcej zyskała. „Przegląd Sportowy” i „Wyborcza” najmocniej w dół

„Fakt” niezmiennie pozostaje liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dzienników ogólnopolskich. Największy wzrost w grudniu ub.r. - kolejny miesiąc z rzędu - zanotowała „Gazeta Polska Codziennie”, najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Gazeta Polska Codziennie” najwięcej zyskała. „Przegląd Sportowy” i „Wyborcza” najmocniej w dół

Średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w grudniu 2015 roku wyniosła 303 182 egz., czyli o 3,61 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce ze sprzedażą ogółem wynoszącą 160 350 egz. zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej wynik zmniejszył się o 4,44 proc. - był to drugi największy spadek w zestawieniu.

Na trzecim miejscu uplasował się „Super Express” (ZPR Media). Jego średni wynik poszedł w dół o 1,68 proc. do 143 819 egz.

„Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) znalazła się tradycyjnie tuż za podium. Jej średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się w ciągu roku o 2,34 proc. Dziennik ten w grudniu 2015 r. sprzedawał się w liczbie 55 252 egz.

Konkurencyjny „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) znalazł się w zestawieniu oczko niżej ze średnim wynikiem na poziomie 44 369 egz., po spadku o 1,97 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła ponownie wydawana przez Forum „Gazeta Polska Codziennie”, która znalazła się na siódmej pozycji. Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 10,66 proc. i wyniosła 20 881 egz.

Oczko wyżej uplasował się „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu. Tytuł ten stracił 7,73 proc. i zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 26 915 egz.

W grudniu ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pochwalić się także mogła „Gazeta Polska Codziennie”, która zyskała 4,78 proc.

Najwięcej również i w tym ujęciu stracił „Przegląd Sportowy”, którego średnia sprzedaż ogółem zmalała tutaj o 6,29 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące