W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam zarobiła "Gazeta Wyborcza", ale w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego przychody zmniejszyły się o 9,2%. Druga Rzeczpospolita zarobiła mniej o 1,3%. Najwięcej jednak stracił "Dziennik Sportowy" aż 24,5% - wynika z danych Agora Monitoring. W tym czasie największy wzrost przychodów z reklam zanotowały: "Gazeta Prawna", "Nasz Dziennik" i "Puls Biznesu".
dzienniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalneTytułI-VI 2002I-VI 2003dynamikaGAZETA WYBORCZA353 307 633320 779 868-9,2%RZECZPOSPOLITA60 973 02360 189 641-1,3%SUPER EXPRESS39 614 78241 563 5364,9%PULS BIZNESU10 275 51213 816 46034,5%DZIENNIK SPORTOWY12 103 8229 135 849-24,5%GAZETA PRAWNA4 492 8517 907 07876,0%PARKIET GAZETA GIEŁDY4 126 1705 189 94025,8%TRYBUNA3 040 2363 223 6726,0%NASZ DZIENNIK1 231 4532 125 97272,6%SPORT562 664596 3726,0%PRAWO I GOSPODARKA4 120 2020-100,0%ŻYCIE2 956 9070-100,0%Suma całkowita496 805 255464 528 390-6,5%

Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych. nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);nie uwzględnia ogłoszeń drobnych, insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);nie uwzględnia reklam tytułów w tytułach tego samego wydawcy;











