Gazeta Wyborcza w górę, Dziennik wyprzedził Fakt

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Dziennika. Ostro w dółFakt, Rzeczpospolita i SE - czyli rynek reklamy w prasie w maju2007.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w maju 2007 roku cennikowe wpływy zreklam do 86,40 mln zł, czyli o 3,2 mln zł wobec analogicznegookresu 2006 - wynika z monitoringu gazet codziennych firmy ExpertMonitor.

Na drugie miejsce awansowała "Rzeczpospolita", która zanotowałaprzychody reklamowe na poziomie 16,44 mln zł (0,82 mln zł mniej niżrok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla "Dziennika" - 15,44mln zł (wzrost o 10,44 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Fakt" - 14,22 mln zł (mniej o 4,57mln zł niż o rok wcześniej).

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował"Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,57 mln rok temu do 7,60 mln złobecnie.Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w kwietniu 2007roku 222 755 124 zł wobec 222 450 786 zł w 2006 roku.

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło:Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w maj2007 roku:

Podobne maj 2007:radiodzienniki

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję