Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w kwietniu br. serwis „Super Expressu” odwiedziło 2,8 mln internautów, wykonując 37 mln odsłon. Strona „Faktu” miała prawie 700 tys. real users mniej, ale zanotowała prawie dwa razy więcej odsłon, a przeciętny użytkownik przebywał na niej niemal dwa razy dłużej.
Wśród serwisów gazet opiniotwórczych stronę „Gazety Wyborczej” odwiedziło ok. 2 mln użytkowników, serwis „Gazety Prawnej” - 1,1 mln, a witrynę „Rzeczpospolitej” - prawie milion. Natomiast zdecydowanie na najdłużej swoich użytkowników przyciągały serwisy dzienników biznesowych: „Pulsu Biznesu” i „Parkietu”.
W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły strony „Super Expressu” i „Faktu”. Pierwsza zyskała 1,3 mln użytkowników i prawie 24 mln odsłon, a druga - 700 tys. real users i prawie 18 mln odsłon. Do tego przeciętny użytkownik witryny se.pl spędził na niej prawie dwa razy więcej czasu.

Za to nieco gorsze wyniki zanotowały serwisy „Gazety Wyborczej” i „Gazety Prawnej”. Ten pierwszy miał 85 tys. real users i 2,5 mln odsłon mniej niż rok wcześniej. Natomiast witryna „Rzeczpospolitej” straciła w skali roku 200 tys. użytkowników i 3,7 mln odsłon. Na stronie „Pulsu Biznesu” przeciętny użytkownik przebywał prawie dwa razy dłużej, a w serwisie „Parkietu” - o jedną czwartą krócej.











