General Motors stawia na Carat

Koncern motoryzacyjny General Motors powierzył swoje globalne obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Carat (Aegis Media).

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość globalnego budżetu medialnego General Motors szacuje się na 3 miliardy dolarów rocznie.

Carat od 2007 roku obsługiwał firmę w Europie. Teraz agencja będzie pracować dla niej także na obu kontynentach amerykańskich, w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Wyjątek stanowią Chiny, Indie i Brazylia, gdzie koncern nadal będzie korzystał z usług do tej pory zatrudnianych agencji.

Najwięcej na decyzji General Motors stracił dom mediowy Starcom MediaVest Group (Publicis), który do tej pory obsługiwał firmę w USA.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"