GfK Polonia wprowadza polską wersję CPC Volumetric

GfK Polonia przystosowała na polski rynek narzędzie badawcze CPC Volumetric. Pozwala ono zmierzyć potencjał rynkowy produktu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzana właśnie przez GfK Polonia wersja CPC Volumetric wykorzystuje walidację wyników badań dotychczas przeprowadzonych na polskim rynku. Narzędzie to pozwala określić potencjał rynkowy produktu w prawie każdej, nawet bardzo wczesnej fazie jego rozwoju. Głównym wskaźnikiem pomiaru jest penetracja i udziały rynkowe rok po wprowadzeniu produktu na rynek. Ich kalkulacja – uwzględniająca elementy otoczenia konkurencyjnego – opiera się na symulacji zakupu wykonywanej przed i po teście konceptu i produktu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+