Alex Lubar przyszedł do DDB pod koniec 2022 r. jako prezes i COO po blisko dekadzie w McCann Worldgroup. W październiku 2023 r. awansował na globalnego CEO. Teraz przechodzi do Fundamentalco, firmy konsultingowej wywodzącej się z Blackstone, gdzie obejmie także funkcję CEO.
DDB nie informuje, czy zamierza obsadzić wakat po Lubarze.
Odejście Lubara zbiega się z pytaniami o przyszłość marki DDB po ogłoszeniu przez Omnicom przejęcia Interpublic Group za 13,5 mld dol. Pod koniec minionego miesiąca pojawiły się doniesienia, że po finalizacji transakcji Omnicom może wycofać markę DDB.
Za kadencji Lubara, DDB zyskało tytuł Network of the Year na Cannes Lions 2025, drugi raz w ciągu trzech lat. Sieć mierzyła się też z konsekwencjami wycofania Grand Prix dla brazylijskiej agencji DM9 po stwierdzeniu użycia materiału z manipulacją AI w case filmie.

Firma prowadziła konsolidację przed fuzją: w Ameryce Północnej połączono DDB Chicago, adam&eveDDB i Alma w ramach nowego kierownictwa regionu. W 2023 r. DDB New York połączyło się z adam&eveNYC, a Omnicom skupił DDB, BBDO i TBWA w ramach Omnicom Advertising Group.











