Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny

Grupa Ströer sfinalizowała kupno sieci reklamy internetowej Goldbach Audience Poland i zmieniła jej nazwę na Ströer Digital Media. Z sieci odszedł poprzedni dyrektor zarządzający Wojciech Kałużny, a w jej nowym zarządzie są Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny
Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska

- Odpowiadając na potrzeby rynku oraz podążając za światowymi trendami, rozwijamy swoje kompetencje w sektorze digital - tak przejęcie Goldbach Audience Poland, ogłoszone na początku stycznia br., uzasadnia Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce. Firma prognozuje, że na rynku niemieckim w br. przychody z internetu przekroczą 50 proc. jej wszystkich wpływów.

Przejęta sieć będzie teraz funkcjonować pod nazwą Ströer Digital Media. Do jej zarządu dołączyli menedżerowie z Grupy Ströer: Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet. Muszkiet jako dyrektor zarządzający będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki. W latach 2012-2013, przed przejściem do Grupy Ströer, pracował już jako dyrektor zarządzający Goldbach Audience Poland.

Z sieci odchodzi natomiast Wojciech Kałużny, który przez ostatni rok pełnił w niej funkcje dyrektora zarządzającego i członka zarządu. Ogółem z Grupą Goldbach Poland (wcześniej działającą jako Arbomedia Polska) był związany przez 9 lat. - Rozstaję się z firmą w przyjaznej atmosferze, pozostawiając spółkę w dobrej kondycji. Mimo mojej decyzji w najbliższym czasie planuję wspierać działania spółki - zapowiada Kałużny. Swoich dokładnych planów zawodowych nie ujawnia.

Ströer Digital Media współpracuje z 790 stronami internetowymi, których łączny zasięg wynosi ponad 20 mln unikalnych użytkowników. Oferuje reklamy display, wideo i mobilne.

Osobno działa natomiast sieć reklamowa Ad-Vice, którą Grupa Ströer w lipcu ub.r. kupiła za 4,6 mln zł od CAM Media. Ströer nie planuje na razie połączenia ofert Ad-Vice i Ströer Digital Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku