Goliath Polska reklamuje grę „Piggy Pop” (wideo)

Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę dla dzieci „Piggy Pop”. Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Goliath Polska reklamuje grę „Piggy Pop” (wideo)

Kampania promująca grę dla dzieci Piggy Pop produkowaną przez Goliath Polska ruszyła w poniedziałek.

Spoty reklamowe w sposób humorystyczny pokazują, jak silne pozytywne emocje budzi gra „Piggy Pop” wśród najmłodszych.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, głównie w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network i teleTOON+ oraz w internecie (m.in. w serwisach VoD).

Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja K2 Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów