Gong wygrał przetarg na obsługę Virgin Mobile Polska

Agencja kreatywna Gong (Group One) będzie odpowiadała za obsługę full-service Virgin Mobile Polska, największego operatora wirtualnego w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy

Gong, agencja kreatywna w ramach Group One, specjalizująca się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych, rozpoczyna długofalową współpracę z marką Virgin Mobile. Gong będzie pełnił rolę wiodącej agencji strategiczno-kreatywnej. W ramach współpracy będzie odpowiadał za całościową obsługę komunikacji telekomu – w tym stworzenie platformy komunikacyjnej, która będzie spajała działania we wszystkich mediach. Poprzednio Virgin Mobile był obsługiwany w tym zakresie przez „Lubię to – linked by Isobar” (Dentsu Aegis Network).

Virgin Mobile jest częścią Virgin Group - międzynarodowej grupy inwestycyjnej i marki rozpoznawalnej na całym świecie, założonej przez Richarda Bransona. Na polskim rynku operator jest obecny od 2012 roku i może pochwalić się największą dynamiką wzrostu liczby użytkowników ze wszystkich operatorów wirtualnych.

Gong – agencja kreatywna full-service z digitalowym sercem

Przekazujemy naszą całościową komunikację w ręce Gong, który okazał się czarnym koniem tego przetargu. O wygranej zadecydowały mocny koncept kreatywny, zespół znający rynek telekomów oraz przemyślane i oryginalne koncepty na aktywacje online. Możliwość współpracy z agencją kreatywną, która odnajduje się zarówno w ATL-u jak i digitalu daje ogromy komfort – uzasadnia Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile.

Media cyfrowe są głównym kanałem komunikacji marki Virgin Mobile, dlatego potrzebowali partnera, który zapewni obsługę nowej platformy komunikacji full service, a jednocześnie będzie miał bardzo silne kompetencje digitalowe. Wygrana w tym przetargu to potwierdzenie najmocniejszych stron Gong i tego, co nas wyróżnia na rynku - mówi Jacek Ryniecki, Client Service Director Gong.

Gong to jedna z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad pięćdziesięciu kreatywnych w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 16 lat  zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polska i Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP). Gong jest częścią Group One, największej polskiej niezależnej grupy reklamowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji