„Gorączka i ból z głowy” w kampanii Ibumu Zawiesiny (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci Ibum Zawiesina. Akcję – na zlecenie firmy Hasco-Lek – przygotowały GPD Advertising i Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym bohaterem telewizyjnej reklamy Ibumu Zawiesiny jest dziecko przebrane w kostium króliczka. Spot pokazuje, jak produkt ten – w formie syropu o smaku malinowym – pomaga małemu choremu szybko wrócić do zdrowia i odzyskać dobry humor. Cały przekaz kończy hasło „Pyszny Ibum malinowy – gorączka i ból z głowy!”.

 

W ramach akcji spot jest emitowany w TVP, TVP2, TV4,TVN, TVN7, Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Cafe i Discovery. Kampanię – zaplanowaną do końca października – na zlecenie firmy Hasco-Lek, do której należy marka Ibum Zawiesina, przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela