'Gotówka na szybko'

Pod tym hasłem ruszyła nowa kampania Fortis Banku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ma ona stanowić wsparcie dla pożyczek gotówkowych i zachęcać klientów do korzystania z oferty nowych centrów kredytowych Fortis Twój kredyt.  Layout przedstawia banknoty pędzące po torze rajdowym. Kampania jest realizowana w Warszawie i Trójmieście. Za kreację odpowiada warszawska agencja Focus Advertising. KLIENT: Fortis Bank Polska SA PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Monika Brudło, Mira DobekAGENCJA: Focus AdvertisingPRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Joanna ŻukCOPY/ART: Łukasz SłotwińskiCOPYWRITER: Jan RoszkowskiPLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW: Mindshare TRÓJMIASTOPrasa: „Metro”, „Metropol”, „Fakt”, „Dziennik Bałtycki” Materiały BTL 

WARSZAWAPrasa: „Metro”, „Metropol”, „Fakt” Materiały BTL  CZAS TRWANIA: Grudzień 2006

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP