Digital Resolution realizuje kampanię gry Sekiro: Shadows Die Twice

Wystartowała kampania reklamowa gry Sekiro: Shadows Die Twice wydanej przez Activision Blizzard (japońskiego studia FromSoftware, znanego z takich legendarnych tytułów jak Dark Souls czy Bloodborne).  Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Digital Resolution należąca do Grupy OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na polskim rynku kampania realizowana jest w całości w mediach digitalowych. Wykorzystuje komunikacje na portalach gamingowych, serwisach filmowych, mobile, a także na platformach społecznościowych oraz w wyszukiwarce Google.

Digital Resolution w centralnym punkcie kampanii osadziło akcję niestandardową angażującą gamerów w formacie Fantastyczna Piątka na platformie Twitch. Pięciu influencerów gamingowych przez 5 dni będzie rywalizować ze sobą zmagając się z wymagającą grą, w czasie dwugodzinnych streamów. Całość będzie równolegle streamowana na kanale D4mm, który będzie relacjonował postępy wszystkich pięciu zawodników. W czasie streamów przewidziane są nagrody dla widzów, a gamerzy rywalizują o unikalną statuetkę protezy ręki głównego bohatera – Sekiro, jednorękiego wilka. Akcja została przygotowana wraz z agencją Gameset i rusza w czwartek 4 kwietnia.

Sekiro: Shadows Die Twice jest najpopularniejszą premierą na platformie Steam w 2019 roku oraz najlepiej sprzedającą się grą w regionie EMEAA w tygodniu premiery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"