Gracze dobrze reagują na reklamy w grach

Ponad 1/3 (36 procent) graczy kupiła, rozmawiała albo poszukiwaładodatkowych informacji na temat produktu po zobaczeniu jego reklamyw grze wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania firmy Nielsen Games, w którym uczestniczyły534 osoby regularnie grające w gry wideo - informuje serwisBrandweek.

11 procent z nich stwierdziło, że dokonało zakupu markireklamowanej w grze, 19 procent rozmawiało na jej temat z innymiosobami, 10 procent rekomendowało promowany produkt, a kolejne 11procent szukało o nim dodatkowych informacji.

Najlepiej zapamiętaną przez respondentów marką reklamowaną wgrach okazała się Coca-Cola, a następnie Nike, Burger King, Axe,Pepsi oraz Pontiac.

Firma analityczna Yankee Group szacuje, że w bieżącym rokuświatowe wydatki na reklamy w grach wyniosą około 200 milionówdolarów, a do roku 2011 zwiększą się do 1 miliarda dolarów.

źródło: Brandweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"