Grand Vitara - Suzuki off-road picnic

Kampania Suzuki Grand Vitara to nie tylko działania reklamowe, ale też akcje PR. Dziennikarze, poprzez specyfikę swojej profesji, są w oczach konsumenta grupą opiniotwórczą. Dlatego tak ważne jest, by poznali samochód na żywo

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sobotę, 24.04.2004 r. odbyła się zorganizowana przez agencję Wizard, impreza dla dziennikarzy i ich najbliższych - "Suzuki off-road picnic". Piknik miał rodzinny i ciepły charakter mimo, iż pogoda od początku płatała figle.

Główną atrakcją były przejażdżki w terenie samochodami Suzuki Grand Vitara w różnych wersjach nadwoziowych i silnikowych. Podczas imprezy dziennikarze mogli poznać możliwości samochodu oraz przekonać się, że Grand Vitara nawet w warunkach terenowych zapewnia komfort prawdziwej limuzyny. Oprócz flagowego samochodu Suzuki - Grand Vitary - w wersjach trzy- i pięciodrzwiowej oraz XL7, dziennikarze mogli zapoznać się z modelem Jimny, mogli także podnieść poziom adrenaliny podczas jazd przygotowanymi do off-roadu Vitarami oraz quadem Suzuki, który - choć o stosunkowo niewielkiej pojemności (250 cm3) sprawiał naprawdę dużo radości. Również dzieci mogły pojeździć na specjalnie dla nich przygotowanym quadzie i torze "terenowym". Trzeba przyznać, że właśnie milusińscy radzili sobie najlepiej z ujarzmieniem czterokołowca, co ich tatusiom, na "dorosłej" wersji, sprawiało początkowo kłopoty.

Podczas imprezy "Suzuki off-road picnic" nie tylko fani jazdy terenowej znaleźli coś dla siebie. Osoby spragnione ciszy i spokoju mogły oddać się wędkowaniu, dla bardziej walecznych zorganizowaliśmy - cieszące się popularnością przez cały czas trwania pikniku - potyczki paint-ball'owe, nie zabrakło również magicznego placu zabaw dla najmłodszych pociech i oczywiście czegoś dla ciała i duszy: gorącego poczęstunku prosto z grilla oraz muzyki. Sama muzyka to element łączący piknik oraz kampanię wizerunkową Grand Vitary. Nasi goście mogli usłyszeć koncert wyśmienitych muzyków jazzowych. Zespół grał w składzie: Jan Smoczyński - pianino elektryczne, Daniel Biel - kontrabas, Radosław Nowicki - saksofon, Łukasz Korybalski - trąbka, Konrad Zemler - gitara oraz Roman Ślefarski na perkusji. Ponieważ muzyków było sześciu, a promowaliśmy "najlepszy kwartet w mieście", zmieniał się skład grającego kwartetu, więc każde z czterech wejść prezentowało inny rodzaj jazzu - od swinga po fusion. I choć "najlepszy kwartet w mieście" przeniósł się w plener, to muzyka dodała całej imprezie niesamowitej oprawy i wysublimowanego posmaku kultury miejskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji