„Mogę” w reklamach Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa leków przeciw przeziębieniu i bólowi zatok Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (produkowanych przez USP Zdrowie).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mogę” w reklamach Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (wideo)

W spotach z kampanii pokazywani są mężczyzna zmagający się z grypą i przeziębieniem oraz kobieta z przeziębieniem i bólem zatok. Bohater podkreśla zalety leku Gripex Max, a bohaterka - Gripex Hot Zatoki.

Reklamy są oparte na różnym użyciu słowa „mogę”. Bohaterowie spotów stwierdzają, że mogą dalej zmagać się z objawami przeziębienia i bólu zatok albo skorzystać z Gripexu. Natomiast po tym, jak dzięki działaniu tego leku mijają ich kłopoty zdrowotne, mogą prowadzić aktywny tryb życia.

 

To nowy cykl kreatywny reklam Gripexu. Poprzednio produkt był reklamowany pod hasłem „Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!”.

 

USP Zdrowie nie odpowiedziało na razie na nasze pytania dotyczące szczegółów przebiegu kampanii oraz odpowiadających za nią firm marketingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji