Grupa BPS i Spółdzielcza Grupa Bankowa ze wspólną kampanią reklamową (wideo)

Ruszyła pierwsza wspólna kampania reklamowa banków spółdzielczych należących do Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej. Akcja, pokazująca śpiewające udzielenie kredytu, jest prowadzona w telewizji i radiu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wspólna kampania Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej promuje charakter bankowości spółdzielczej i przystępność kredytów w bankach spółdzielczych. Bohaterami reklamy są zadowoleni klienci banku dpółdzielczego, m.in. mikro- i mali przedsiębiorcy, którzy podchwytują od siebie i radośnie gwiżdżą na tę samą nutę.

Współpraca Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej - zrzeszających łącznie 571 banków - już kilka lat temu prowadziły wspólne działania marketingowe. - W naszej reklamie promujemy kredyt w bankach spółdzielczych w całej Polsce. Oczywiście każdy bank może oferować swoje rozwiązania, elastycznie dopasowane do potrzeb lokalnej społeczności - czy to klienta indywidualnego, czy małego lub średniego przedsiębiorcy - zaznacza Urszula Rożalska, dyrektor departamentu komunikacji w Banku BPS.

Spot telewizyjny nakręcono techniką jednego ujęcia (tzw. mastershotu), a płynne prowadzenie kamery i brak montażu mają podkreślać harmonię i swojski klimat przekazu. - Zależało nam, żeby film oddał specyfikę banków spółdzielczych. Idealnie pokazuje, że są to przyjazne dla klienta instytucje finansowe, będące dobrym sąsiadem i wspierające rozwój lokalnej społeczności oraz przedsiębiorczości - komentuje Anna Marciniak, koordynująca projekt po stronie Spółdzielczej Grupy Bankowej.

Akcja reklamowa zaczęła się 9 września i potrwa do 15 grudnia. Obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Polonia, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia, TV4, Polsat 2, Polsat Sport News, TVN7, TV Puls, Puls 2 - spoty i plansze sponsorskie przed wybranymi programami) oraz radio (Jedynka, RMF FM, Radio ZET, Chilli ZET, Antyradio, Radio Plus, kilkadziesiąt stacji niezależnych).

Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work, spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, za zakup mediów odpowiedzialne są dom mediowe Media Concept i Effective Media. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online