Grupa Konspol z kampanią telewizyjną

Już od początku października marka Konspol wystartuje z kampanią sponsorską w TV, która opierać się będzie na billboardach  promujących wybrane produkty marki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa Konspol poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie telewizji Polsat, TVP1 oraz TVP2 poszerzy wachlarz swoich dotychczasowych działań marketingowych. W czasie kampanii promowane będą produkty takie jak: polędwiczki panierowane, nuggetsy, skrzydełka z kurczaka, kabanosy z kurczaka Konspol Natura bez konserwantów, a także pierogi NOWE w super cienkim cieście. Celem kampanii realizowanej przez Grupę Konspol jest budowanie świadomości marki oraz spopularyzowanie produktów, poprzez podkreślenie ich atutów oraz wieloletniej tradycji stojącej za marką.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online