Zwiększenie przychodów było efektem podwyższenia jakości serwisu i jego skuteczniejszej monetyzacji (wzrost stawki aCPC), wzrostu uśrednionej liczby przejść jednego użytkownika serwisu Nokaut.pl do sklepu internetowego (aUCR) oraz zwiększenia liczby użytkowników (RU) odwiedzających serwis Nokaut.pl.
„Wzrost kosztów pozyskania ruchu wynika z kolejnych zmian w algorytmach Google, co systematycznie wpływa na obniżenie ruchu pochodzącego z SEO. Obecnie większość ruchu pochodzi ze źródeł płatnych i zakładamy, że trend ten będzie się utrzymywał. Dlatego Zarząd rozważa inwestycje w obszary nie narażone na ryzyko, które wystąpiło przy porównywarce cen” - powiedział Sławomir Topczewski, p.o. prezesa zarządu Grupy Nokaut.
W ramach kontynuacji programu restrukturyzacji spółka zmniejszyła zatrudnienie do 33 osób. Jednocześnie trwają prace nad optymalizacją serwisu ukierunkowane na zwiększenie rentowności.












