
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Właśnie zakończył się cykl spotkań, podczas których Grupa OKNOPLAST po raz kolejny podsumowała całoroczną współpracę z partnerami handlowymi w Polsce. Uczestnicy omówili również strategię oraz wspólny plan działania na rok 2018. Spotkania miały miejsce w różnych lokalizacjach na terenie kraju przez cały luty. W tym czasie Grupa Oknoplast odwiedziła siedem miejscowości po to, by umożliwić partycypację partnerom ze wszystkich salonów w kraju. W harmonogramie znalazły się więc takie miasta, jak Wrocław, Zegrze pod Warszawą, Toruń, Katowice, Rzeszów, Wieliczka i Poznań. – Coroczne spotkania z partnerami handlowymi to fundamentalny element naszych działań. Myśląc o sprzedaży produktów, skupiamy się na całej drodze zakupowej klienta, od momentu poszukiwań odpowiednich okien i drzwi do etapu późniejszej, codziennej eksploatacji po zakupie. Ta droga jest szczególnie istotna w przypadku sektora stolarki otworowej, ponieważ nasze produkty powinny służyć klientom przez długie lata. Właśnie dlatego ścisła współpraca z partnerami handlowymi jest dla nas tak ważna. To także dobra okazja do wymiany wzajemnych oczekiwań i spostrzeżeń osób, które mają bezpośredni kontakt z naszym klientem końcowym – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. Spotkania pozwoliły nie tylko podsumować mijający rok, lecz także poznać nowe narzędzia ułatwiające pracę oraz zaplanować działania na cały 2018 rok – tych nie będzie brakować. Zapowiadając swój udział w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze, producent zdradził już, że zamierza wprowadzić do swojej oferty przełomowe nowości. Najbliższy czas będzie więc obfitował w kolejne innowacyjne rozwiązania, które regularnie pojawiają się w portfolio Grupy Oknoplast. W ostatnich miesiącach była to m.in. technologia Smart Oknoplast, pozwalająca na sterowanie drzwiami, oknami i roletami za pomocą aplikacji w telefonie. Grupa Oknoplast poszła krok dalej i przedstawiła jako pierwsza w branży rozwiązanie sterowania stolarką otworową za pomocą głosu. Przełomem na rynku stolarki otworowej były również wprowadzone jesienią nawiewniki antysmogowe, oczyszczające powietrze ze szkodliwych cząsteczek PM10 nawet do 98%. Kolejne premiery Grupy Oknoplast zbliżają się więc wielkimi krokami. OKNOPLAST press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
