Facebookowy system komentarzy wprowadzono już na portalach Onet.pl i Fakt.pl oraz w wielu serwisach tematycznych Grupy Onet-RAS Polska, m.in. Przegladsportowy.pl, Businessinsider.com.pl, Auto-swiat.pl i Noizz.pl.
Poprzednie systemy komentowania nadal działają natomiast m.in. na Newsweek.pl, Plejada.pl i Komputerswiat.pl.
- Już od kilku miesięcy prowadzimy w Onecie testy różnych rodzajów wtyczek obsługujących komentarze. Zaletą mechanizmów Facebookowych jest to, że użytkownicy publikują treści pod własnym imieniem i nazwiskiem, co zwykle dobrze wpływa na jakość dyskusji, dodatkowo mogą także publikować komentarze od razu na swoim prywatnym profilu. Jesteśmy obecnie w czasie wdrażania tego rozwiązania w kolejnych serwisach - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet.

- Będziemy obserwować o wpływ tego rozwiązania na parametry serwisów, nie wykluczamy, że w przyszłości będziemy testować i korzystać także z innych rozwiązań obsługujących komentarze. Zwłaszcza że dotychczasowe testy wykazały, że rodzaj forum nie ma wpływu na zaangażowanie użytkowników, a liczba odsłon generowanych przez fora jest tylko ułamkiem oglądalności kluczowych serwisów - dodał Jurek.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-pl-wp-pl-interia-pl-i-gazeta-pl-wyniki-odwiedzalnosci-stron-glownych-w-styczniu-2018-roku ##
Grupa Onet-RAS Polska już wiele miesięcy temu wprowadziła w swoich serwisach jednoodsłonowe galerie zdjęć. Pod koniec 2016 roku wydawca zaczął natomiast blokować dostęp do wielu treści tekstowych (m.in. części strony głównej Onetu) internautów z włączonymi adblockami.

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. strony i aplikacje internetowe Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 21,75 mln realnych użytkowników i 3,34 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 18,28 mln użytkowników i 2 mld odsłon.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-onet-rasp-z-uproszczona-oferta-reklamowa-oparta-na-brand-safety-i-widzialnych-odslonach ##











