Największym zainteresowaniem, jak dotąd, cieszył się pierwszyodcinek - wsparty kampanią promocyjną. Jak wynika z danychAGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl zobaczyło go 2,41 mln widzów(17,76 proc. udziału w 4+ oraz 16,48 proc. udziału w 16-49).Kolejny epizod miał tylko 1,2 mln osób, co przełożyło się nazaledwie 9 proc. udziału w rynku (w obu grupach).
TVN, w trakcie emisji serialu, jest stacją trzeciego wyboru,wyprzedzając TVP2. Liderem jest TVP1 nadająca filmy fabularne (3,87mln widzów i 30 proc. udziału), drugie miejsce należy do Polsatu(2,66 mln i 20,54 proc. udziału).
"Grzesznych i bogatych" oglądają głównie kobiety, osoby powyżej30 roku życia oraz mieszkańcy miast.
Jesienią TVN pokaże jeszcze tylko jeden odcinek serialu (narazie powstały tylko 4 epizody). W obsadzie produkcji, powstałejna licencji kanadyjskiej, znaleźli się m.in. Magdalena Stużyńska,Bartek Kasprzykowski, Hanna Śleszyńska i Ewa Gawryluk.











