GutPR pracuje dla chwilowo.pl i Monument Fund

Agencja public relations GutPR rozpoczęła współpracę z serwisem porównującym chwilówki Chwilowo.pl oraz funduszem dla przedsiębiorców Monument Fund.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy z właścicielem serwisu Chwilowo.pl, agencja dostarczy do mediów materiały prasowe przygotowane przez klienta, oraz częściowo poprowadzi inne działania media relations. Klient nie korzystał wcześniej ze wsparcia agencji PR.

Dla Monument Fund zespół agencji będzie przygotowywać materiały prasowe, a także odpowiadać za monitoring mediów oraz doradztwo komunikacyjne.  Po stronie klienta prace koordynuje Ewa Onuszko, dyrektor marketingu.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanych umów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji