H&M chce być eko i kontynuuje kampanię „Conscious”

H&M zdecydowało się przedłużyć kampanię, która prezentuje markę jako proekologiczną. Ambasadorką akcji, zaplanowanej na wiosnę 2014 roku, została amerykańska modelka i aktorka Amber Valletta.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Conscious i Conscious Exclusive to dwie kolekcje H&M, które marka zapowiedziała na wiosnę przyszłego roku. Ubrania z tej serii, podobnie jak poprzednio, będą wykonane z ekologicznych materiałów: bawełny pochodzącej w 100 proc. z recyklingu, tencelu czy konopii. Dostępne będą w 150 sklepach marki na całym świecie oraz w sprzedaży online.

Na początku br. twarzą kampanii była Vanessa Paradis, jednak H&M nie zdecydowało się przedłużyć z nią kontraktu. Nowa kolekcja ubrań marki trafi do sklepów 10 kwietnia 2014 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online