Grupa H&M testuje inteligentne technologie w sklepach COS

Grupa H&M rozpoczęła w swoich sklepach marki COS w USA pilotażowy projekt z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. Dzięki nim kupujący mają zyskać nowe możliwości robienia zakupów.

km
km
Udostępnij artykuł:

W sklepie COS w Beverly Hills, który jako pierwszy uczestniczy w pilotażu, pojawiły się przymierzalnie wyposażone w inteligentne lustra. Potrafią one rozpoznać przyniesioną odzież, w tym rozmiar i kolor, a następnie przedstawić klientowi wskazówki i porady dotyczące stylizacji.

Innego rodzaju inteligentne lustra w sklepie kupujący mogą wykorzystać jako wirtualną przymierzalnię.

grafika

Wśród innych testowanych rozwiązań opartych na nowych technologiach są bezproblemowe opcje płatności, szybsza realizacja transakcji oraz ulepszone opcje dostaw i zwrotów.

Po Beverly Hills, Grupa H&M planuje w tym roku wprowadzać innowacje do swoich pozostałych sklepów COS w USA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"