Harnasiowe Szaleństwo w Żabce

Specjalnie na sezon, marka Harnaś i sieć sklepów Żabka przygotowała promocję dla swoich konsumentów i ajentów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Chcemy być jak najbliżej naszych konsumentów, szczególnie w okresie letnim, kiedy sprzedaż piwa zaczyna gwałtownie rosnąć. Lokalizacje sklepów Żabka idealnie pasują do naszych założeń. Są rozsiane na terenie całej Polski, zawsze blisko klienta, prawie „na wyciągnięcie ręki. Z badań wiemy, że jednym z podstawowych produktów, po jakie przychodzi klient do Żabki jest piwo. Dlatego zorganizowanie specjalnie dedykowanej akcji dla tej sieci było dla nas bardzo ważne” – mówi Magda Wesołowska, Brand Manager marki Harnaś.

Przygotowanie takiej promocji wyznacza też nowy kierunek w zarządzaniu działem KA. „Zdajemy sobie sprawę, że coraz ważniejsze będzie przygotowywanie akcji „szytych na miarę” i potrzeby indywidualnych klientów – mówi Michał Jaszczyk Dyrektor ds. Kluczowych Klientów – promocja dla Żabki, która jest naszym kluczowym klientem, pokazuje, w jakim kierunku rozwijać się będzie nasz dział”.

Nad zasadami promocji pracowały dwa działy: marketing i trade marketing. Chodziło o stworzenie prostego mechanizmu, który nie wymagałyby od konsumenta dużego zaangażowania i wysiłku. Ostatecznie zdecydowaliśmy, że mechanizm oparty na sms jest najlepszy. Dodatkowo ogromna liczba nagród zaplanowana na tę promocję miała sprawić, że będzie ona naprawdę atrakcyjna.

Dla konsumentów Harnasia przygotowane zostało ponad 13 000 nagród, które rozdawać będziemy w terminie od 12 maja do 3 sierpnia. Tą ogromną ilość nagród konsumenci Harnasia będą mogli wygrywać codziennie, co kwadrans, przez cały czas trwania promocji. Jedynym warunkiem wygrania nagrody jest zakup 4 puszek lub butelek piwa Harnaś oraz wysłanie sms’a z numerem paragonu potwierdzającym zakup piwa.

Na konsumentów czekają trzy samochody Citroen C1, dziesięć skuterów Quizzar, oraz jeden z 13 000 gadżetów Harnasia, takich jak czapki, koszulki, smycze i otwieracze – breloki.

Podczas przygotowywania promocji duży nacisk został położony również na komunikację. Dzięki zaangażowaniu kierownictwa sieci Żabka, udało nam się przygotować bardzo silne wsparcie, które obejmować będzie – naklejki wielkoformatowe na oknach sklepów Żabki, a także plakaty, ulotki, hangary umieszczone wewnątrz sklepu.

Najbardziej atrakcyjna jest obecność na oknach sklepów. „Naklejki, jakie przygotowaliśmy pod tą akcję są krzykliwe, łatwo rzucają się w oczy i przede wszystkim wzywają konsumenta do działania „Wejdź i wygraj z Harnasiem” – mówi Magda Wesołowska.

Harnaś nie zapomniał również o ajentach, bo to oni głównie będą zachęcać i informować konsumentów o promocji. Dla nich przygotowana została specjalna nagroda w postaci samochodu Skoda Fabia Kombi. Nagroda będzie przeznaczona dla tego ajenta, który uzyska największą dynamikę sprzedaży w okresie trwania promocji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów