Ponad 400 tysięcy polskich widzów dokumentu "Harry&Meghan" Netfliksa

W Polsce nowy dokument Netfliksa "Harry&Meghan" o eks-royalsach obejrzało w pierwszych dniach od premiery 420 tysięcy widzów - wynika z danych firmy PlumResearch, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. W naszym kraju popularniejszy był w tym czasie tylko serial “Wednesday”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ponad 400 tysięcy polskich widzów dokumentu "Harry&Meghan" Netfliksa
Kadr z filmu "Harry&Meghan"/Neflix

W sześcioodcinkowym dokumencie Netfliksa książę i księżna Sussex ze szczegółami opowiadają o swoim życiu na brytyjskim dworze, relacjach z rodziną królewską i pamiętnym Megxicie. Trzy pierwsze odcinki dokumentu "Harry&Meghan" trafiły do biblioteki Netfliksa 8 grudnia. Kolejne trzy pojawiły się tydzień później, 15 grudnia.

Serial został mocno skrytykowany zwłaszcza na Wyspach Brytyjskich. Pierwsze trzy odcinki dokumentalnego serialu Netflixa "Harry & Meghan" nie zawierają niczego, co naprawdę mogłoby wstrząsnąć brytyjską monarchią, a stopnień skoncentrowania się książęcej pary na sobie jest trudny do zniesienia - uważają brytyjscy komentatorzy.

Brytyjskie media są raczej zgodne, co do tego, że rodzina królewska może jak na razie odetchnąć z ulgą, bo zwiastuny serialu zapowiadały, iż będzie znacznie gorzej. Zgodne są też co do tego, że poziom skoncentrowania się przez Harry'ego i Meghan na sobie i ich nieustanne przedstawianie się jako ofiary czynią ten serial trudnym do oglądania bez poczucia znużenia i zażenowania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ksiaze-harry-o-serialu-harry-meghan-opinie-to-bylo-przerazajace-gdy-william-na-mnie-wrzeszczal-i-krzyczal ##

Rekord Netfliksa

Jak wynika z danych Netfliksa, serial „Harry & Meghan” w pierwszym tygodniu od premiery osiągnął najwyższą oglądalność w historii wszystkich produkcji dokumentalnych tej platformy. Tytuł na całym świecie oglądano łącznie przez 8,1,55 mln godzin. Przynajmniej jeden z pierwszych trzech odcinków obejrzano w 28 mln gospodarstw domowych.

Ile osób obejrzało "Harry&Meghan" w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA

Nowe dane o oglądalności produkcji dostarcza platforma Showlabs by PlumResearch. Z analizy udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl wynika, że w ciągu pierwszych 4 dni po premierze serial “Harry&Meghan” znalazł się na pierwszym miejscu Top 10 seriali w Wielkiej Brytanii oraz na drugim miejscu w Stanach Zjednoczonych i w Polsce.

W Wielkiej Brytanii, między 8 a 11 grudnia, serial obejrzało 4,56 miliona unikalnych widzów (UV), w Stanach Zjednoczonych 16,85 miliona UV, a w Polsce 420 tysięcy.

W Stanach Zjednoczonych i w Polsce serial wyprzedził hit ostatnich tygodni — “Wednesday”.

“Harry&Meghan” - oglądalność w Polsce - TOP10 (8-11 grudnia)

grafika

“Harry&Meghan” - oglądalność w Wielkiej Brytanii - TOP 10 (8-11 grudnia)

grafika

“Harry&Meghan” - oglądalność w USA - TOP 10 (8-11 grudnia)

grafika

W Polsce w dniu premiery "Harry&Meghan" obejrzało 140,1 tys. widzów, kolejnego dnia prawie 160 tysięcy, a dwa dni po premierze ta liczba spadła do około 126,8 tys. Później nastąpił już wyraźniejszy spadek.

W USA w dniu premiery serial obejrzało 4,05 mln widzów, w Wielkiej Brytanii 2,22 mln. W kolejnych dniach zainteresowanie produkcją systematycznie spadała.

"Harry&Meghan" - oglądalność dzień po dniu (8-11 grudnia)

grafika


PlumResearch to firma wyspecjalizowana w precyzyjnym pomiarze oglądalności platform streamingowych, dysponująca panelem widowni online i dostarczająca swoim klientom dane z 75 rynków. Firma stworzyła autorską platformę Showlabs.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"