Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK

Agencje Havas Engage, dsk oraz konsorcjum agencji Euvic Media i Grupy Eskadra wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK

Z przetargu NASK odpadły agencje S4 i Tarraya. Do współpracy wybrano agencje Havas Engage, dsk i konsorcjum Euvic Media z Grupą Eskadra.

Agencje te będą pracować dla NASK przez dwa lata, na podstawie umów ramowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 5 mln zł.

Będą w tym okresie odpowiadać m.in. za kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych, webinarów i stron internetowych oraz za współpracę z influencerami. 

W maju br. NASK rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową - do współpracy wybrał agencje Mastermind Media i Havas Media

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele