Headlines dla Lexusa

Headlines Brand & Corporate Communication wygrała przetarg zorganizowany przez markę Lexus na koncepcję i organizację wydarzenia promującego pierwszy z wprowadzanych w 2005 roku nowych modeli marki

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Projekt przewiduje wykorzystanie platformy wzmacniającej wizerunek Lexusa poprzez skojarzenie go ze światowej klasy modą.

Wydarzenie otrzymało nazwę Lexus Fashion Night. Pierwszym z  prezentowanych w specjalnej oprawie modeli będzie nowy Lexus GS. Na wydarzenie zaproszeni zostaną przedstawiciele świata kultury, sztuki, partnerzy i klienci marki Lexus oraz media.

Elegancja, wyrafinowanie i precyzja wykonania to fundamentalne cechy Lexusa. Te same aspekty odnajdziemy analizując dokonania największych kreatorów mody - mówi Przemysław Pater, odpowiadający za marketingowe działania marki Lexus.

Na polskim rynku dostępne są następujące modele marki: IS 200/300, GS 300/430, LS 430, RX 300, SC 430. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"