Heads Advertising rozbudowuje dział kreacji

Do zespołu kreacji agencji Heads Advertising dołączyli Agnieszka Rączka, Marcin Nurkiewicz i Mariusz Pająk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Rączka, nowa copywriterka agencji, poprzednio pracowała w Chocolad. Zajmowała się realizacją projektów dla takich klientów jak Lenovo, Motorola, Biofarm, Naomi Cambell czy PhytoPharm.

Marcin Nurkiewicz do Heads Advertising przeszedł z Eskadry. Objął stanowisko senior copywritera. Tworzył kampanie dla takich marek jak między innymi IKEA, Teva, Hasco, Mazda, Honda, Lotos, Fundacja DKMS czy Santander Consumer Bank.

Stanowisko senior art directora objął Mariusz Pająk, który przeszedł z Chocolad. Ma na koncie prace dla takich klientów jak Castrol, Honda, Motorola, Lenovo, Haribo, Tauron, Hasco-Lek czy Nestle.

Nowi pracownicy dołączyli do działu kreacji, którym kieruje Dominik Łabuzek-  head of creative w Heads Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"