HealthThink wypromuje program DoveMed

Agencja HealthThink rozpoczęła współpracę z marką Dove. Agencja zrealizuje program DoveMed, skierowany do lekarzy i przedstawicieli zawodów medycznych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach programu powstanie między innymi portal i biuletyn skierowany do przedstawicieli branży medycznej, agencja będzie też odpowiedzialna za udział marki w kongresach, konferencjach medycznych i innych wydarzeniach.

Za obsługę programu odpowiadał będzie zespół pod kierownictwem Małgorzaty Wołoszyk.

Umowa została podpisana na rok. Agencja została wyłoniona w konkursie ofert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+