Heineken zabiega o Latynosów

Amerykański oddział Heinekena stworzył nowy, hiszpańskojęzyczny spot reklamowy promujący piwo Heineken Premium Light.

Brandweek - km
Brandweek - km
Udostępnij artykuł:

Reklama jest częścią latynoskiej kampanii marketingowej o nazwie „Descubre lo delicioso” („Odkryj wyśmienitość”). Jest także początkiem całorocznego, agresywnego planu firmy, mającego przyciągnąć do jej produktów latynoskich konsumentów mieszkających w USA, a w szczególności mężczyzn w wieku 21-34 lat.

Nowy spot zaprezentowany został w hiszpańskojęzycznych stacjach Telemundo, Univision, Azteca America i TeleFutra. Występuje w nim znana meksykańska modelka Elsa Benitez.

Kampania obejmuje także radio, prasę, outdoor i internet (www.heinekenlight.com/espanol).

Heineken to holenderska firma piwowarska, założona w 1863 roku przez Gerarda Adriaana Heinekena w Amsterdamie. Firma ma ponad 130 browarów w 65 krajach. Jest czwartym największym na świecie producentem piwa.

Brandweek - km
Autor artykułu:
Brandweek - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"