Spot T-Mobile z Janem Nowickim ma charakter wizerunkowy. Reklama, nawiązując do claimu tego brandu „Chwile, które łączą”, podkreśla, że T-Mobile pozwala bez ograniczeń dzielić się ze znajomymi opowieściami ze swojego życia. Wizerunek Jana Nowickiego, który wcześniej nie występował w kampaniach reklamowych, ma pomóc zbudować T-Mobile silny wizerunek.
Przypomnijmy, że kampania wprowadzająca T-Mobile na polski rynek trwa od dwóch tygodni. Pierwsza odsłona miała charakter teaserowy (zobacz wykorzystywane w niej reklamy), natomiast obecna informuje już wprost, że marka ta zastępuje właśnie Erę (zobacz te reklamy).
Wraz z działaniami marketingowymi ujawniana jest też stopniowo oferta T-Mobile. Na razie zaprezentowano taryfy „Wszędzie w sieci” (szczegółowe informacje o niej), „Wszędzie rozmawiaj” (szczegóły na jej temat) i „Zawsze" (szczegóły o niej). T-Mobile oficjalnie zastępuje Erę w niedzielę 5 czerwca.

Reklamy T-Mobile - również tę z Janem Nowickim - przygotował departament komunikacji marketingowej Polskiej Telefonii Cyfrowej we współpracy z agencjami reklamowymi G7 i Saatchi&Saatchi (kreacja) oraz domem mediowym Starcom (planowanie i zakup mediów).











