Mecz Polska-Szwecja, „M jak miłość”, „Fakty” i „Razem z Ukrainą” hitami marca

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: barażowy mecz o awans do MŚ w piłce nożnej Polska-Szwecja, serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” oraz koncert „Razem z Ukrainą” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W marcu 2022 roku najwięcej widzów zgromadził barażowy mecz o awans do MŚ w piłce nożnej Polska-Szwecja, który odbył się 29 marca (zakończył się zwycięstwem naszej drużyny dwa do zera, dzięki czemu Polacy wywalczyli awans do MŚ). Transmisję w TVP1 obejrzało średnio 4,56 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,35 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Spotkanie było transmitowane także w TVP Sport. Jak podała Telewizja Polska łączna widownia transmisji wyniosła 5,9 mln osób (44 proc. udziału). Mecz można było oglądać także na Polsat Sport Premium 1, ale stacja nie jest objęta monitoringiem NAM.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość”, który w Dwójce 28 marca obejrzało 3,66 mln osób. SHR% wyniósł 28,37 proc.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 13 marca na antenie stacji obejrzało 3,24 mln widzów (24,17 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,31 mln widzów (emisja 13 marca; 10. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 12 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,13 mln oglądających (wydanie z 10 marca), a 18. były „Wydarzenia” Polsatu (2,03 mln; 6 marca).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-informacyjne-fakty-wiadomosci-wydarzenia-marzec-2022-rok,7170006953051777a ##

Tuż za podium w ogólnym rankingu uplasował się koncert „Razem z Ukrainą”, który 20 marca w TVN miał średnio 2,82 mln osób. Dało to stacji 19,84 proc. udziału.

Hitami audycje TVP1

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 12 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Cztery lokaty należało do programów TVP2, trzy - do TVN, a jedna - do Polsatu.

grafika

TVP1 liderem w marcu

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w marcu 2022 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem marca 2021 roku zmniejszył się o 14,14 proc. i wyniósł 8,20 proc.

Z siódmego na drugie miejsce awansowało TVP Info, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 115,49 proc. do 7,93 proc.

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,36 proc. (w dół o 15,11 proc.). Z kolei czwarty TVN miał 6,95 proc. udziału (- 5,18 proc.).

Duże wzrosty TVN24 i Polsat News

Piąty był kanał TVN24 (+ 35,46 proc. do 6,80 proc.), a z drugiego na szóste miejsce spadła TVP2 (- 25,23 proc. do 6,52 proc.)

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-kobieta-kogel-mogel-hit,7170007865751169a ##

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 34,27 proc. w marcu 2021 roku do 29,03 proc. w marcu 2022 roku.

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 8. miejsce awansował Polsat News (2,98 proc.; do góry o 55,21 proc.).

grafika

TVN na czele w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 8,36 proc., po spadku o 13,64 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik w marcu br. zmniejszył się o 14,06 proc. do 8,13 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-21-27-marzec-tvp1-tvp-info-hity-m-jak-milosc,7170009286227585a ##

Podium uzupełnia kanał TVN24 (+ 78,01 proc. do 5,91 proc.), który awansował z miejsca siódmego. Z czwartej na piątą lokatę spadła TVP1 (- 9,07 proc. do 4,91 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online