Homoseksualna para Jakub i Dawid promuje szczoteczki Issa 2 od Foreo (wideo)

Firma Foreo wprowadziła do sprzedaży soniczne szczoteczki do zębów Issa 2, dostępne m.in. w limitowanej edycji zestawów podarunkowych His&His skierowanym do par homoseksualnych. Wspierając to kampania marketingowa obejmuje m.in. wideo ze znaną parą gejów - Jakubem i Dawidem.

Udostępnij artykuł:
Homoseksualna para Jakub i Dawid promuje szczoteczki Issa 2 od Foreo (wideo)

Szczoteczki His&His trafiły do sprzedaży jesienią ub.r. Towarzyszyła temu kampania reklamowa, w ramach której produkty pojawił się m.in. w serialu „Star Trek: Discovery”, gdzie również używała go homoseksualna para.

Do startującej właśnie kampanii w Polsce zaangażowano znaną parę gejów: Jakuba i Dawida. - Nasze społeczeństwo powinno być bardziej otwarte, a my chcemy się do tego przyczynić. Każdy człowiek jest inny, a w gruncie rzeczy mamy podobne potrzeby. W związku z tym, zdecydowaliśmy się na wejście na polski rynek z produktem His&His, ponieważ jesteśmy marką, dla której potrzeby naszych klientów są najważniejsze. Nazywamy się Foreo, czyli For Every One, dlatego jako jedna z nielicznych światowych marek, skupiliśmy się na grupie klientów dotąd, niestety, pomijanej przez większość - tłumaczy firma Foreo.

Kampania ma podkreślać, że His & His to limitowana edycja zestawów podarunkowych dla par homoseksualnych z dwiema sonicznymi szczoteczkami do higieny jamy ustnej, bardzo prostymi w użyciu, które dzięki delikatnym ruchom rotacyjnym zapobiegają cofaniu się dziąseł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"