Honda przenosi obsługę mediową z Dentsu do UM

Koncern motoryzacyjny Honda rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w Europie. Do współpracy wybrał dom mediowy UM należący do grupy IPG. Oznacza to koniec współpracy z siecią Dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Honda przenosi obsługę mediową z Dentsu do UM

Po trwającym sześć miesięcy przetargu Honda zdecydowała się powierzyć obsługę mediową w Europie agencji mediowej UM należącej do grupy IPG. Tym samym kończy trwającą od 5 lat współpracę w tym zakresie z grupą Dentsu.

UM przejmuje biznes o wartości szacowanej na 55 milionów euro na wszystkich europejskich rynkach. Współpraca rozpocznie się z początkiem kwietnia br.

Przetarg był nadzorowany przez MediaSense i skupiał się głównie na zintegrowanych rozwiązaniach danych i transformacji cyfrowej.

Honda pracuje nad stworzeniem projektu „Electric Vision”, w ramach którego do 2022 roku wszystkie jej modele z głównego nurtu zostaną zelektryfikowane.

Dentsu pracowało dla Hondy od 2015 roku - wtedy sieć przejęła budżet tego klienta w przetargu od Starcomu (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa